تعرفه خدمات مهندسی کارگاه‌های آموزشی مصوبات هیات مدیره آموزش نرم افزار جامع
اینستاگرام
آپارات
سامانه شمیم
20009584
کمیسیون مجریان با برگزاری دو جلسه در آبان ماه موضوعات زیر را مورد بررسی قرار داد. 1- برگزاری کلاسهای توجیهی نحوه تنظیم قراردادهای مجریان بر اساس شیوه نامه جدید که به صورت دستمزدی و یا با مصالح منعقد می گردد. 2- تعیین امتیاز برای مجریان خود مالک
گزارش عملکرد کمیسیون مجریان در آبان ماه سال جاری

کمیسیون مجریان با برگزاری دو جلسه در آبان ماه موضوعات زیر را مورد بررسی قرار داد.

1- برگزاری کلاسهای توجیهی نحوه تنظیم قراردادهای مجریان بر اساس شیوه نامه جدید که به صورت دستمزدی و یا با مصالح منعقد می گردد.

2- تعیین امتیاز برای مجریان خود مالک

- پس از بررسی موضوعات فوق درخصوص برگزاری کلاسهای توجیهی که مورد موافقت هیأت مدیره محترم قرار گرفته بود برنامه ریزی که قبلاً انجام گردیده بود توسط کمیسیون مجریان اجرائی گردید و تاکنون سه کلاس در شهرهای ساری- بهشهر رامسر ، با حضور بیش از 120 نفر مجری برگزار گردید در این کلاسها نخست توسط یکی از اعضای کمیسیون مجریان توضیح مختصری پیرامون شیوه نامه جدید ارائه گردید پس از آن شرایط عمومی و خصوصی قرارداد و همچنین فرم قرارداد اجرا به صورت دستمزدی ( کاربرگ ب) پس از ارائه توضیحات لازم مورد بحث قرار گرفت و چگونگی عقد قرارداد و نحوه استفاده از فرم های قرارداد بازبینی گردید. و ادامه کلاسها در شهرهای آمل ، چالوس ، قائمشهر، بابل  در هفته های آینده برگزار خواهد گردید.

طی نامه ای به رئیس محترم سازمان درخواست گردید تا نسبت به برگزاری کلاس توجیهی برای بررسی کنندگان قرارداد مجریان دفاتر استان برگزار گردد.

ارسال نظرات
نظر شما:
غیرقابل انتشار:
در انتظار بررسی: ۰
انتشاریافته:
نام:
ایمیل: