تعرفه خدمات مهندسی کارگاه‌های آموزشی مصوبات هیات مدیره آموزش نرم افزار جامع
اینستاگرام
آپارات
سامانه شمیم
20009584
ویژه نامه روز مهندس در سراسر کشور منتشر می شود

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور ، بر اساس تایید پیشنهاد انتشار ویژه نامه روز مهندس در پنجم اسفند ماه سال جاری در هیئت رئیسه شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان و بر اساس تفاهم نامه همکاری روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان و دو هفته نامه پیام ساختمان ، ویژه نامه تخصصی روز مهندس  منتشر می شود .

این ویژه نامه که در شورای هماهنگی روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استانها نیز مطرح و مصوب شده ؛ شامل آخرین موضوعات مربوبط  به سازمان نظام مهندسی ساختمان در استان ها و شورای مرکزی می باشد که در آن  عناوین مختلفی از جمله یادداشت ها ، تحلیل و گزارش ، اخبار و رویدادها ، آسیب ها و فرصت ها و بررسی برنامه های پیش روی نظام مهندسی ساختمان بر اساس سند چشم انداز این سازمان و همچنین بررسی اشتغال ، مسائل صنفی سازمانی ، رفاهی ، آموزشی و... مهندسان عضو سازمان نظام مهندسی ساختمان  منتشر می شود .

این ویژه نامه در آستانه روز مهندس ودر چهل هزار نسخه در سراسر کشور منتشر می شود و در اختیار علاقمندان به صورت رایگان قرار می گیرد .

بر اساس تفاهم نامه همکاری میان روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان و دوهفته نامه پیام ساختمان ، سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ها می توانند مطالب مورد نظر خود را به  شماره نمابر  888870701- 021  و یا شماره 88100010-021 ارسال نمایند .

 

ارسال نظرات
نظر شما:
غیرقابل انتشار:
در انتظار بررسی: ۰
انتشاریافته:
نام:
ایمیل: