تعرفه خدمات مهندسی کارگاه‌های آموزشی مصوبات هیات مدیره آموزش نرم افزار جامع
اینستاگرام
آپارات
سامانه شمیم
20009584
۱۱ مهر ۱۴۰۰ ۱۰:۲۶
کد خبر: ۱۱۵۳۳
انتخابات نهمین دوره‌ی هیأت مدیره‌ی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان‌های کشور با همه‌ی کش و قوس‌های بی سابقه اش به پایان رسید.

۲- استفاده از روش رأی گیری اینترنتی اگرچه در آغاز همراه با دشواری هائی برای چند استان مانند مازندران بوده، اما به عنوان نخستین تجربه در کشور و با هدف حفظ سلامتی اعضای سازمان در این شرایط کرونایی، کاری ستودنی است.

۳- شادباش صمیمانه به نامزد‌هایی که موفق به دریافت رأی اکثریت شده اند. به باورم برخورداری از اعتماد عمومی بسیار گران بهاست و مراقبت از این امانت در آینده نیز بسی گران بهاتر.

۴- هم چنین سپاس گزاری از دیگر نامزد‌ها که با احساس مسوؤلیت صنفی آمادگی خود را به این منظور اعلام کرده اند و نیز قدردانی ویژه از اعضای سازمان که با وجود همه‌ی نارسایی‌ها در این انتخابات شرکت کرده و نظر خود را برای چیدمان آینده‌ی هیأت مدیره اعلام نمودند.

۵- آمار رأی گیری نشان می‌دهد که نرخ مشارکت در این استان نسبت به دوره‌ی پیشین دو برابر بوده که این مهم بسیار امیدبخش است.

۶- با پایان یافتن این انتخابات انتظار است:
الف) انتخاب شوندگان، خود را نماینده‌ی همه‌ی مهندسان استان بدانند و به شعار‌ها و برنامه‌های پیشنهادی اشان پای بند باشند و هم‌چنین از همه‌ی پتانسیل‌های این مجموعه‌ی بزرگ که ممکن است دارای سلیقه‌های متفاوت باشند استفاده نمایند به گونه ایی که موجبات رشد و اعتلای امور مهندسی ساختمان و ارتقای دانش فنی و کیفیت صاحبان حرف مهندسی ساختمان را در پی داشته باشد.
یقین دارم اعضا و شهروندان که سرمایه‌های این مرز و بوم به شمار می‌آیند، چشم در راه اند.

ب) آن چه تجربه در فضای حرفه ایی نشان می‌دهد گام نخست برای پیشرفت هر سازمان باور به قانون مداری و هم چنین برخورداری از آرامش است از این رو، پیمایش در ادامه‌ی مسیر می‌طلبد که ارکان تصمیم گیر به گونه ایی رفتار نمایند تا با شکل گیری یک آشتی صنفی، مجموعه بتواند از همراهی همه‌ی ظرفیت‌ها و در نتیجه از تجربه‌های اندوخته شده به موقع بهره‌مند شود.

پ) هم چنین به منظور تأمین اهداف سازمان نظام مهندسی، مکانیزم‌های مناسب برای اعمال نظارت نهاد‌های دست اندکار بر نحوه‌ی انجام خدمات در این زمینه با استفاده از همکاری مهندسان فراهم شود تا ضمن اعلام هشدار‌های به موقع، از بروز هرگونه تخلفات صنفی نیز پیش گیری شود.
 
وظیفه‌ی خود می‌دانم از مدیر کل محترم راه و شهرسازی استان، اعضای محترم دستگاه نظارت، همکارانم در هیأت اجرایی و همچنین رئیس و هیأت مدیره و نیز کارکنان سازمان نظام مهندسی استان برای برگزاری با شکوه این انتخابات صنفی قدردانی نمایم.

پایان سخن این که:
کشتی شکستگانیم،‌ای باد شرطه برخیز
باشد که باز بینم، دیدار آشنا را
 
با سپاس بی کران - کورش لطیفی
رئیس هیأت اجرایی نهمین دوره‌ی انتخابات نظام مهندسی ساختمان استان مازندران
نهم مهرماه سال یک هزار و چهارصد خورشیدی