تعرفه خدمات مهندسی کارگاه‌های آموزشی مصوبات هیات مدیره آموزش نرم افزار جامع
اینستاگرام
آپارات
سامانه شمیم
20009584
مهندس احمد خرم، رئیس سازمان نظام مهندسی کشور از ستاد و ساختمان شماره ۲ سازمان بازدید نمود.
به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی مازندران، مهندس خرم ابتدا با حضور در مجموعه شماره ۲ سازمان، در جریان روند امور مرتبط با این مجموعه قرار گرفت. مهندس حمید سفیدگر رئیس سازمان نظام مهندسی مازندران با ارائه توضیحاتی از وضعیت تملک ساختمان شماره ۲، برنامه‌های سازمان برای استقرار در محل جدید را به اطلاع رئیس سازمان نظام مهندسی کشور رساند. مهندس خرم نیز با تقدیر از تلاش‌های صورت گرفته بر لزوم دقت به معماری ساختمان تاکید نموده و اظهار داشت نمای ساختمان باید به گونه‌ای طراحی شود که بازتاب‌دهنده‌ی هویت نظام مهندسی باشد.
در ادامه مهندس خرم با همراهی مهندس سفیدگر و جمعی از اعضای هیات مدیره با حضور در ساختمان ستاد، از واحد‌های مختلف سازمان بازدید کرده و گزارشاتی از برخی فرآیند‌های سازمان نظام مهندسی مازندران دریافت نمود.
در این بازدید، رئیس سازمان نظام مهندسی کشور کارسنجی کارمندان به منظور محاسبه‌ی میزان کار مفید را ضروری دانست و از مدیران سازمان خواست میزان ساعات کار مفید را از طریق برنامه‌ریزی افزایش دهند. وی همچنین خواستار ارائه گزارش از واحد صدور پروانه مبنی بر مدت زمان صدور پروانه از زمان تحویل مدرک تا صدور (که مدیریت آن از اهداف و برنامه‌های هیات مدیره دوره نهم است) شد.
مهندس خرم با تاکید بر لزوم آموز‌ش کارمندان، از مسئولان سازمان خواست به این موضوع مهم توجه ویژه داشته باشند.