تعرفه خدمات مهندسی کارگاه‌های آموزشی مصوبات هیات مدیره آموزش نرم افزار جامع
اینستاگرام
آپارات
سامانه شمیم
20009584

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران، جلسه‌ی هیأت‌مدیره‌ی سازمان با حضور رئیس شورای مرکزی، مدیرکل راه‌وشهرسازی استان مازندران و مدیرکل دفتر فنی استانداری برگزار شد.
در این جلسه، مهندس حمید سفیدگر رئیس سازمان ضمن خوش‌آمدگویی به مهندس احمد خرم رئیس سازمان نظام مهندسی کشور و هیأت همراه، گزارشی کامل از اقدامات هیأت‌مدیره دوره هشتم و سه ماهه نخست فعالیت دوره نهم ارائه نمود.
دکتر سیدمحمد نظری مدیرکل راه‌وشهرسازی مازندران ضمن تشکر از حضور مهندس خرم در این استان، وی را مدیری خوش‌فکر و بابرنامه خطاب نمود و اضافه کرد: به عنوان عضوی از جامعه‌ی مهندسی از خدمات ایشان در عرصه‌ی ملی تشکر و قدردانی می‌کنم. وی با اشاره به برنامه‌های جامع مهندس خرم در حوزه‌ی جهش مسکن، اظهار امیدواری کرد پیشنهادات مفید ایشان به استاندار مازندران تا حصول نتیجه پیگیری گردد.
در ادامه، مهندس توکلی مدیرکل دفتر فنی استانداری مازندران ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه (س) از مهندس خرم بابت حضورشان تقدیر کرده و از دو دهه فعالیت موثر سازمان‌های نظام مهندسی تشکر و قدردانی نمود. وی با اشاره به لزوم صادرات خدمات مهندسی جهت افزایش اشتغال مهندسان، ابراز امیدواری کرد کیفیت خدمات مهندسی در سطح کشور افزایش یابد. مهندس توکلی همچنین از آمادگی استانداری جهت همراهی و همکاری کامل با سازمان نظام مهندسی استان مازندران خبر داد.
مهندس سیف الله علی‌نیا امین اموال شورای مرکزی و رئیس اسبق سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران یکی دیگر از سخنرانان این جلسه بود. وی در سخنان خود ضمن تشکر از حضور مهندس خرم در مازندران، از تمامی تلاش‌های همکاران خود در هیأت مدیره دوره هشتم تشکر نمود و با اشاره به تعداد بالای اعضای سازمان نظام مهندسی مازندران، همدلی در هیأت مدیره دوره نهم را زمینه‌ای برای اتفاقات مثبت توصیف نمود.
در این جلسه، اعضای هیأت مدیره سازمان نیز به ایراد سخن پرداخته و نظرات خود را در حضور رئیس سازمان نظام مهندسی کشور بیان نمودند.
مهندس خرم نیز در این جلسه به تفصیل درباره مشکلات و راه‌کارهای پیش روی جامعه‌ی مهندسی صحبت نمود.